mBank: nowa kampania bez gwiazdorów

mBank startuje z nową kampanią wizerunkową, w której przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę.

km
km
Udostępnij artykuł:

mBank przygotował kampanię, w której odcina się od "gwiazdorskiego" trendu. W reklamach bank deklaruje: "NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty" i pyta: "potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?".

Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w dziesięciu miastach. Reklamy pojawią się też w portalach internetowych i w prasie.

grafika

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online