SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank nowym partnerem programu lojalnościowego Payback

Payback, program lojalnościowy należący do American Express, rozpoczyna współpracę z mBankiem. Od początku grudnia do oferty mBanku trafi eKonto z funkcjonalnością Payback. Punktami premiowane będą zakupy opłacane kartą.

Klienci mBanku, posiadający eKonta z funkcjonalnością Payback, będą otrzymywać punkty za transakcje wykonane kartą debetową. Przez pierwsze pół roku każde wydane w ten sposób 2 zł powiększą saldo Payback o 1 punkt. W kolejnych miesiącach - 1 punkt będzie przyznawany za każde 4 zł zapłacone kartą. Punktami Payback będą nagradzane transakcje o łącznej wartości do 2 000 złotych miesięcznie.
 
Dodatkowe bonusy (do 7 000 punktów promocyjnych + punkty za kredyt gotówkowy) czekają na tych, którzy do tej pory nie korzystali z usług mBanku. Nowi klienci za samo aktywowanie karty debetowej do eKonta z funkcjonalnością Payback otrzymają 3 000 punktów. Za wykonanie co najmniej dwóch płatności kartą debetową (lub korzystając z usługi Blik) miesięcznie  w jednym z trzech pierwszych miesięcy od zawarcia umowy dostaną dodatkowo 1 000 punktów. A jeśli zapewnią na swoim koncie wpływy przekraczające 1 000 zł miesięcznie przez co najmniej dwa z trzech pierwszych miesięcy od jego aktywacji, mogą liczyć na kolejnych 1 000 punktów.

mBank dołączył do grona blisko 900 partnerów Payback. - Decydując się na współpracę z Payback, chcieliśmy zaproponować klientom kolejną wygodną formę premiowania ich codziennych zakupów. Sam system naliczania punktów jest bardzo prosty i nie wymaga dodatkowego zaangażowania - naliczą się automatycznie, gdy klient zapłaci plastikiem banku. A zebrane punkty przekładają się na realne korzyści i nagrody - uzasadnia Piotr Puchalski, dyrektor departamentu usług podstawowych i produktów niebankowych w mBanku.

Kilka miesięcy temu współpracę z Payback zakończyły m.in. Allegro i Empik. Ta druga firma pod koniec sierpnia uruchomiła własny program lojalnościowy - Mój Empik.

W połowie listopada Payback uruchomił Videomanię, w ramach której premiowane punktami jest oglądanie spotów reklamowych na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej.

Dołącz do dyskusji: mBank nowym partnerem programu lojalnościowego Payback

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yurek
Bardzo fajnie zapowiadająca się współpraca. Liczę, że Payback pozyska jeszcze kogoś z dużych retailerów - marzy mi się Lidl :)
odpowiedź
User
Obecny klient
Jak zwykle obecni klienci mają najgorzej.
odpowiedź
User
AmadeuszM
Jak zwykle obecni klienci mają najgorzej.


Ale przecież obecni klienci też mogą zacząć zbierać punkty...
odpowiedź