McCann dla HTC

Firma HTC zatrudniła McCann London jako agencję wiodącą do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość budżetu szacuje się na około 41,5 miliona euro. McCann zwyciężyła w przetargu, który wystartował pod koniec ubiegłego roku.

Agencja będzie odpowiedzialna za promujące produkty HTC w Europie kampanie, w których wykorzystane zostanie hasło reklamowe firmy "quietly brilliant".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK