SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Informacje o czasie dojazdu do najbliższej restauracji w kampanii McDonald’s (wideo)

Należąca do OMD Poland agencja Macroscope zrealizowała ogólnopolską kampanię z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi, na których wyświetlano na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji McDonald's z ofertą śniadaniową.

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji McDonald's. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.

Do realizacji akcji wykorzystywano dane pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.

Jak podaje OMD, jest to pierwsza, zakrojona na tak dużą skalę, kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz z MyLED.

Kreację przygotowała agencja DDB& Tribal.

Dołącz do dyskusji: Informacje o czasie dojazdu do najbliższej restauracji w kampanii McDonald’s (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Kiedy się w końcu nauczą, że McDonalds to nie restauracja tylko bar szybkiej obsługi!
odpowiedź
User
nowicjusz
przełomowe, rewolucyjne, efekt WOW, jestem na tak, takie rzeczy tylko w erze, no po prostu rekord świata, jestem w szoku, tyle wygrać, za 3 min junk food. Effie! 32 nagrody dla wszystkich na sali, innowacja na miarę XXI wieku - już wiem za ile minut BAR!
odpowiedź
User
co z wami?
Najpierw insekty z reklamy Panasonica i Sagema sprzed paru lat, a teraz biedna wersja Kallax Real Timer.
odpowiedź