Mecze Ekstraklasy z większą widownią. Hitem spotkanie Śląsk Wrocław - Legia Warszawa

Średnio 104 tys. widzów oglądało ostatnie cztery kolejki meczów T-Mobile Ekstraklasy w kanałach należących do platformy nc+. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. rozgrywki zyskały oglądających. Największą widownię zgromadziło spotkanie Śląsk Wrocław - Legia Warszawa.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W ramach czterech kolejek trwających w okresie od 2 lutego do 9 marca br. rozegrano w sumie 32 spotkania T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie na żywo oglądać można było na kanałach platformy nc+ - pokazywały je stacje Canal+ Sport, Canal+ Family i nSport+.

Średnia widownia meczów na tych kanałach wyniosła 104 tys. widzów, co przełożyło się na 0,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez platformę nc+.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej mecze Ekstraklasy zyskały 24 tys. widzów. Wówczas średnia ich widownia wynosiła 80 tys. osób, co dawało udziały na poziomie 0,60 proc. w grupie 4+ i 0,70 proc. w grupie 16-49.

Średnio najwięcej widzów gromadzą spotkania nadawane w Canal+ Sport, gdzie wszystkie emisje w analizowanym okresie gromadziły średnio 143 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,02 proc. i 1,10 proc. udziału W Canal+ Family mecze średnio ogląda 68 tys. widzów (odpowiednio 0,47 proc. i 0,42 proc. udziału), a na antenie nSport+ - 58 tys. widzów (0,45 proc. i 0,39 proc. udziału).

- Początek rundy wiosennej cieszył się bardzo dobra oglądalnością, znacznie wyższą niż w analogicznym okresie w poprzednim sezonie. Każdy z kanałów, na których platforma nc+ transmituje rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy zanotował wzrost oglądalności – mówi Wirtualnemedia.pl Michał Kocięba, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej i PR kanałów sportowych nc+.

Średnie wyniki oglądalności Ekstraklasy na kanałach nc+

Wszystkie pięć topowych meczów ostatnich kolejek Ekstraklasy to spotkania transmitowane przez Canal+ Sport. Największą widownię zgromadził mecz Śląsk Wrocław - Legia Warszawa, który przyciągnął przed telewizory uwagę 257 tys. widzów. Jego udział wyniósł 1,70 proc. w grupie 4+ i 2,01 proc. w 16-49.

W nSport+ największe audytorium zgromadziło spotkanie Piast Gliwice - Górnik Zabrze (86 tys. widzów; 0,85 proc. i 1,02 proc. udziału), a w Canal+ Family hitem był mecz Zawisza Bydgoszcz - Górnik Łęczna (85 tys. widzów; 0,59 proc. i 0,54 proc.).

Top 5 meczów Ekstraklasy w Canal+ Sport, nSport+ i Canal+ Family

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online