SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Contacts dla Bibby Factors

Ruszyła kampania internetowa międzynarodowej firmy faktoringowejBibby Factors. Za strategię komunikacji i zakup mediów odpowiadaagencja nowych mediów Media Contacts. Celem działań jestpopularyzacja wiedzy na temat faktoringu i wzrost zainteresowaniausługą.

Kampania zaplanowana została na dwa miesiące (maj i czerwiec).Wykorzystywane są w niej przede wszystkim media branżowe(dedykowane prywatnym przedsiębiorcom oraz kadrze zarządzającej),ale także mailingi i wyszukiwarki. Dodatkowo, Bibby Factorsuruchomiła na jednym z ogólnopolskich portali specjalne forum, naktórym eksperci odpowiadają na pytania Internautów z zakresufaktoringu.

W Polsce faktoring nie jest jeszcze tak popularny, jak w krajachEuropy Zachodniej. Wciąż wiąże się z nim wiele mitów, którenegatywnie rzutują na wizerunek firm faktoringowych. Mamy nadzieję,że dzięki kampanii edukacyjnej uda nam się to zmienić -zainteresować tematem, rozwiać wątpliwości i zachęcić dokorzystania z naszych usług, które są ciekawą alternatywą dlabankowych kredytów - mówi Krzysztof Kuniewicz - Dyrektor GeneralnyBibby Factors Polska.

Jest to pierwsza kampania Bibby Factors w internecie.

Dołącz do dyskusji: Media Contacts dla Bibby Factors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl