Resolution Media ma specjalizować się w planowaniu, zakupie, optymalizacji i zarządzaniu kampaniami nastawionymi na generowanie rezultatów w czasie rzeczywistym (Driving Results in Real-Time).
Ma działać inaczej niż standardowe agencje performance marketingu. Jej pracownicy nie są przypisani do typowych komórek mediowych, tj. SEM, RTB, social czy content marketing. Są ekspertami w każdej dziedzinie i pracują na wszystkich platformach. Ma to gwarantować klientom najefektywniejszą alokację budżetów. - Bo digital media mix nie jest z góry narzucony, a rozplanowanie inwestycji reklamowych wynika z aktualizowanego w czasie rzeczywistym ROI obliczanego dla każdego pojedynczego rozwiązania - mówi Robert Niebrzydowski, performance media director, odpowiadający za rozwój i kierowanie zespołem Resolution Media w Polsce.

Niebrzydowski pracuje w Media Direction Group od pięciu lat. Poprzednio pełnił funkcję regional account directora. Wcześniej pracował m.in. w IDMnecie i Agorze.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/beata-szczesniak-dyrektor-generalna-smg-starlink-odchodzi-lidia-kacprzycka ##











