„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Logo”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2017 roku wyniosła 47 271 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 2,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 6,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 738 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu miesięczników męskich - o 18,26 proc. do 20 432 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,46 proc. do 18 097 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. poszedł w dół o 14,27 proc. do poziomu 22 640 egz.

grafika

W porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Men’s Health” - było to 27,05 proc. Największy spadek, wynoszący 41,45 proc., odnotowało z kolei „CKM”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 27,64 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"