Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 58 544 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 2,33 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 9,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 021 egz.Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,81 proc. do 30 184 egz.Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 13,85 proc. do 26 055 egz.Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 26 217 egz., po spadku o 8,10 proc.Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 6,43 proc. do poziomu 13 433 egz.

W czerwcu 2014 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszyła się o 3,55 proc. do 53 000 egz.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (35 947 egz.; spadek o 16,64 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (33 402 egz.; w dół o 6,59 proc.).
Natomiast jedyny wzrost odnotowało tutaj „Logo” - było to 9,41 proc. do 29 626 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.












