SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Merlin.pl stawia na SALESmanago

Merlin.pl wybrał system SALESmanago Marketing Automation do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu.

SALESmanago umożliwił segmentację klientów Merlin.pl na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych.

Obecnie system jest wykorzystywany przez Merlin.pl do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu. W kolejnych fazach wdrażane mają być automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie www oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie internetowego sklepu.

W kwietniu br. sklep Merlin.pl odwiedziło 997,2 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Merlin.pl stawia na SALESmanago

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Troy
Sales Manago to szajs, przekonacie się. Zamiast tego lepiej udoskonalibyście wyszukiwarkę w serwisie.
odpowiedź