WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Lubella i 1000 pomysłów” - spot w formie animacji poklatkowej promuje Lubellę

Gorący temat

Dominik Tarczyński z PiS do reportera „Newsweeka”: Won. Krytykują to także dziennikarze TVP, „Do Rzeczy” i „Sieci”

19

Michael Bridge Communication wypromuje markę Lubella

2017-03-17 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Maspex rozpoczęła współpracę z agencją Michael Bridge Communication, powierzając jej obsługę public relations marki Lubella.

Michael Bridge Communication wypromuje markę Lubella

W ramach współpracy agencja poprowadzi aktywności dla flagowych produktów Lubelli - makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.

Będzie odpowiedzialna za działania z obszaru media relations, realizację aktywności kierowanych do blogosfery oraz za wdrażanie akcji specjalnych.

Za koordynację działań odpowiada Emilia Hahn i Marta Gryglewicz, wraz z zespołem konsultantów.

Firmy nie zdradzają, w jaki sposób nawiązały współpracę (czy w wyniku przetargu, czy też rekomendacji), nie ujawniają też okresu, na jaki zawarły między sobą umowę.

Aktualnie Maspex prowadzi szerokozasięgową kampanię reklamową makaronów Lubella pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”, wykorzystując w nie animację poklatkową.

 

Autor: bg

Wiecej informacji: Michael Bridge Communication, Lubella

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej