SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie

Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki, przygotowały firmy Isobar Poland i Carat.

Gra odbywa się na oficjalnym koncie Adidas Polska na Instagramie (@adidas_pl), gdzie w galerii profilu będzie można znaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. Na każdym z tych zdjęć otagowane będą profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry jest odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Zdjęcia zostały tak ponumerowane, aby użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić.

Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygra buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób zdobędzie piłki od producenta.

Akcja potrwa do 3 września br., a kolejny etap gry z nowym hasłem będzie rozpoczynał się codziennie o godz. 11. Fanów do udziału w konkursie zachęcać będą na swoich profilach na Instagramie dziennikarz sportowy Michał Pol oraz Jakub Kosecki, piłkarz Legii Warszawa. Informacje na temat konkursu i jego zasad dostępne będą również w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego”.

Za koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Isobar Poland, a za strategię mediową - dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
l
Michasia i Kubusia ahahhaahahah sukces murowany
odpowiedź