Michał Witkowski odpowiada za marketing PGE, odszedł Dariusz Maciołek

Michał Witkowski został zastępcą dyrektora departamentu komunikacji i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. Ze spółki odszedł Dariusz Maciołek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Witkowski odpowiada za marketing PGE, odszedł Dariusz Maciołek
Michał Witkowski

Michał Witkowski objął w PGE Polskiej Grupie Energetycznej stanowisko zastępcy dyrektora departamentu komunikacji i marketingu. Jest na nim odpowiedzialny za marketing spółki i podlega Agnieszce Zawartko, która jest szefem tego departamentu.

Funkcja, którą pełni obecnie Witkowski jest nową w PGE, wprowadzoną w związku ze zmianami w strukturze marketingu. Dotychczas bowiem obowiązki, za które teraz odpowiada, Witkowski należały do dyrektora marketingu. Stanowisko to do niedawna zajmował Dariusz Maciołek, który odszedł z firmy (jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić).

W związku z wprowadzonymi zmianami inną funkcję pełni obecnie Agnieszka Zawartko - wcześniej dyrektor zarządzająca ds. komunikacji i marketingu PGE, a teraz dyrektor departamentu komunikacji i marketingu w spółce.

Michał Witkowski do lutego br. był dyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU. Stanowisko to zajmował trzy lata. W PZU pracował od 2003 roku. Najpierw był specjalistą ds. media relations, a w latach 2006-2013 - communication managerem i rzecznikiem prasowym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kinga-kobus-za-michala-witkowskiego-rzecznikiem-prasowym-pzu ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska