Microsoft rezygnuje z kampanii wymierzonej w Google

Microsoft postanowił zakończyć kampanię reklamową „Scroogled”, która oczerniała i krytykowała usługi i rozwiązania Google, jednego z największych rywali koncernu.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Microsoft rezygnuje z kampanii wymierzonej w Google

O rezygnacji z wymierzonej w Google kampanii poinformował w wywiadzie jeden z wicedyrektorów Microsoftu, kierujący działem produktów Bing Derrick Connell. Przyznał on, że firma zawsze ocenia i rozwija swoje działania reklamowe. Część z nich ma podkreślić różnice między Microsoftem i jego konkurentami. „Scroogled” miała być właśnie tego typu kampanią. W przyszłości Microsoft ma skupić się na stosownych praktykach i instrumentach, które pomogą firmie lepiej dotrzeć do odbiorców.

Choć Connell nie przyznał otwarcie, że kampania „Scroogled” została zakończona, to sposób jego wypowiedzi dał wyraźnie do zrozumienia, że jest to już zamknięty rozdział w historii Microsoftu. Tym samym więcej klipów oczerniających Google ma już się nie pojawić.

Kampania „Scroogled” krytykowała usługi i rozwiązania Google, porównując je do produktów Microsoftu. Opublikowane spoty tłumaczyły użytkownikom, że Chromebooki nie są pełnowartościowymi komputerami, a poczta Gmail ustępuje możliwościami Outlookowi. Zwracano też uwagę na kwestie prywatności w usługach kalifornijskiej firmy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały