Microsoft rezygnuje z kampanii wymierzonej w Google

Microsoft postanowił zakończyć kampanię reklamową „Scroogled”, która oczerniała i krytykowała usługi i rozwiązania Google, jednego z największych rywali koncernu.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Microsoft rezygnuje z kampanii wymierzonej w Google

O rezygnacji z wymierzonej w Google kampanii poinformował w wywiadzie jeden z wicedyrektorów Microsoftu, kierujący działem produktów Bing Derrick Connell. Przyznał on, że firma zawsze ocenia i rozwija swoje działania reklamowe. Część z nich ma podkreślić różnice między Microsoftem i jego konkurentami. „Scroogled” miała być właśnie tego typu kampanią. W przyszłości Microsoft ma skupić się na stosownych praktykach i instrumentach, które pomogą firmie lepiej dotrzeć do odbiorców.

Choć Connell nie przyznał otwarcie, że kampania „Scroogled” została zakończona, to sposób jego wypowiedzi dał wyraźnie do zrozumienia, że jest to już zamknięty rozdział w historii Microsoftu. Tym samym więcej klipów oczerniających Google ma już się nie pojawić.

Kampania „Scroogled” krytykowała usługi i rozwiązania Google, porównując je do produktów Microsoftu. Opublikowane spoty tłumaczyły użytkownikom, że Chromebooki nie są pełnowartościowymi komputerami, a poczta Gmail ustępuje możliwościami Outlookowi. Zwracano też uwagę na kwestie prywatności w usługach kalifornijskiej firmy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"