Microsoft udostępnia markom chatboty w wyszukiwarce Bing

Koncern Microsoft zapowiedział wprowadzenie w wyszukiwarce Bing chatbotów służących do komunikacji z potencjalnymi klientami. Dzięki temu rozwiązaniu firmy mogą nawiązać kontakt z użytkownikami jeszcze na etapie wyników wyszukiwania w internecie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Microsoft udostępnia markom chatboty w wyszukiwarce Bing

Jak poinformował Microsoft opcja udostępniania chatbotów jest na razie dostępna dla ograniczonej grupy marek, stopniowo będzie jednak rozpowszechniana na globalnym rynku.

Chatbot pojawia się jako forma kontaktu w firmą w momencie gdy użytkownik widzi wyniki w wyszukiwarce Bing. Przy opisie konkretnej marki dostępny jest przycisk chatu, po kliknięciu na niego otwiera się okno komunikatora Skype w którym internauta może zadać konkretne pytania na temat oferty marki i otrzymać generowane przez bot odpowiedzi.

Microsoft twierdzi, że dzięki chatbotom w Bing użytkownik uzyskuje angażujący i naturalny kontakt z firmą na najbardziej podstawowym etapie korzystania z internetu, to znaczy w wyszukiwarce.

W Polsce wyszukiwarka Bing nie jest popularna wśród internautów. Według serwisu Ranking.pl we wrześniu br. korzystało z niej 1,07 proc. użytkowników w Polsce.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska