SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Międzynarodowe rozmówki reklamują europejskie desery Wedla (wideo)

Lotte Wedel wprowadza serię słodyczy inspirowanych europejskimi deserami. Ich debiut wspiera kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Grandes Kochono, OMD, 24/7Communication i Cosmo.

Wedel do swojej oferty dużych czekolad mlecznych dołączył takie o smaku Tiramisu, Panna Cotta, Crème Brûlée i Brownie. Do oferty dołączyły praliny, batony, a także klasyczne 100-gramowe tabliczki oblane gorzką czekoladą.

Nową serię produktów będzie promować kampania obejmująca telewizję (30-sekundowy spot w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), outdoor (standardowe nośniki, 15-sekundowe spoty na ekranach bankomatów), kina (specjalne wieczory z Wedlem) oraz internet (m.in. konkurs na stronie wedel.pl, w którym do wygrania będą loty do europejskich miast i nowa seria deserowych produktów).

 

Kreacją spotu zajęła się agencja Grandes Kochonos, a zakupem mediów - dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.

Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe rozmówki reklamują europejskie desery Wedla (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl