SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Międzynarodowe sukcesy Call Center Poland

Call Center Poland SA jest pierwszym zagranicznym call center pracującym dla lidera branży wynajmu samochodów w Niemczech - firmy Europcar Autovermietung GmbH

Na początku 2004 roku Europcar zdecydował się na rozszerzenie sieci call centers prowadzących obsługę systemu rezerwacyjnego samochodów o pierwsze call center działające poza granicami Niemiec. Po kilku miesiącach poszukiwań w różnych krajach, serii spotkań i wnikliwych badaniach zarówno możliwości technologicznych firm jak i umiejętności językowych konsultantów wybrano ofertę Call Center Poland S.A.

Od 1 października, po kilku tygodniach szkoleń i instalacji systemu umożliwiającego rezerwację on-line, kilkunastoosobowa grupa polskich konsultantów rozpoczęła przyjmowanie telefonów od osób zainteresowanych wynajmem samochodów. Przez 5 dni w tygodniu i 11 godzin dziennie konsultanci CCP informują, doradzają, dokonują rezerwacji i pomagają  także w sytuacjach wyjątkowych, gdy zdarzy się usterka lub wypadek-  to wszystko w języku niemieckim i angielskim.

Kiedy w listopadzie 2004 Europcar przeprowadził badanie jakości usług (Mystery Client) wśród wszystkich współpracujących call centers, okazało się, że CCP jako najmłodsza stażem i jedyny zagraniczny partner doskonale wypełniła wszystkie badane kryteria jakościowe nie ustępując dużo bardziej doświadczonym partnerom z rynku niemieckiego. Również w regularnie urządzanych konkursach wśród konsultantów, pracownicy Call Center Poland SA plasują się na czołowych miejscach.

Firmy planują rozszerzenie współpracy w zakresie liczby kontaktów obsługiwanych przez Call Center Poland SA.

Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe sukcesy Call Center Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl