Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services
Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services

Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu. Stanowisko dyrektora marketingu, które objął jest nową funkcją w firmie.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że w ostatnim czasie w Coca-Coli kompetencje związane z zarządzaniem marketingiem były podzielone między dwóch menedżerów odpowiedzialnych za kategorie gazowane i niegazowane (za te pierwsze odpowiadał Mikołaj Ciaś) i nie było jednego stanowiska szefa marketingu na szczeblu dyrektora. Teraz firma zdecydowała o uspójnieniu struktury działu marketingu.

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta,  Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał również za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako marketing & commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Mikołaj Ciaś zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, swoje szlify i ponad szesnastoletnie doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG zdobywał pracując w takich korporacjach, jak Unilever Polska (junior brand manager marketing) i Carlsberg Polska (brand manager), gdzie odpowiadał za marketing wielu marek.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"