SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikołaj Salecki szefem zespołu mediowego w N42

Mikołaj Salecki dołączył do zespołu agencji kreatywnej N42 na stanowisko head of media. Odpowiada za działania operacyjne teamu mediowego, obszar technologii i analityki, a także komunikacji marketingowej i projektów new business firmy. 

Mikołaj SaleckiMikołaj Salecki

Mikołaj Salecki ma ponad 15 lat doświadczenia w realizacji projektów mediowych i digital, w tym w zakresie działań ATL, brandingu, e-commerce i lead generation, także z wykorzystaniem automatyzacji i AI. Przez ostatnie lata był związany m.in. z agencją They.pl oraz domem mediowym WowMedia&Metrics. Pracował dla takich marek, jak np. Lidl, Bridgestone Polska, tołpa, New Balance, czy Grupa Azoty.

– Zdecydowałem się dołączyć do agencji N42 ze względu na jej bardzo bogate doświadczenie w obszarze kreatywnym. Cieszę się, że będę mógł łączyć dotychczasowy świat kreacji N42 ze światem nowoczesnych mediów i technologii – mówi Mikołaj Salecki.

N42 to agencja doradztwa komunikacyjnego obecna na polskim rynku od 18 lat.  

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Salecki szefem zespołu mediowego w N42

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl