SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikołajkowy Blok Reklamowy i “Wydarzenia” z rekordami

Średnio 7,31 mln widzów obejrzało ósmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał 6 grudnia br. przed "Wydarzeniami". Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł. Rekord oglądalności zanotowały też wczoraj „Wydarzenia”.

Blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał ok. 12 min., a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 45,06 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej - reklamy oglądało tam prawie 55 proc. osób w wieku 16 do 49 lat zasiadających wtedy przed telewizorem. W tym roku blok obejrzeć mogli też internauci za pomocą aplikacji internetowej ipla. Z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników. Cała zebrana kwota - ponad 2 mln zł - zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Dzięki emisji bloku “Wydarzenia”, które wystartowały ok 18.58, tego dnia obejrzało aż 6,91 mln osób - to rekordowa widownia serwisu informacyjnego Polsatu w ponad siedmioletniej jego historii. Udział programu w rynku wyniósł 41,60 proc. Dziennik Polsatu wygrał 6 grudnia br. z "Faktami" TVN, które o 19.00 wybrało 4,21 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,24 mln oglądających.

>>> Rekordowa przewaga „Faktów” nad „Wiadomościami”

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały cztery specjalne spoty reklamowe, w którym wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz reporterzy serwisu (zobacz filmy promocyjne).



W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyniosła 6,18 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 1,59 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie osiem dotychczasowych edycji akcji przyniosło ponad 8,4 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok ReklamowyOglądalność (Nielsen) Wpływy (dane Polsatu)
 Wszyscy 4+
DataStartKoniecAMRSHR %PLN
06-12-200420:0020:054 557 02126,39%554 430,34 zł
06-12-200518:4518:524 599 30429,42%683 000,00 zł
06-12-200618:4518:514 348 26329,04%530 000,00 zł
06-12-200718:4518:563 957 45726,57%880 000,00 zł
06-12-200818:4518:543 731 61226,34%800 704,00 zł
06-12-200918:4518:565 853 97433,80%1 370 000,00 zł
06-12-201018:4518:576 227 46539,43%1 599 781,64 zł
06-12-201118:4518:577 309 57645,06%2 000 999,58 zł


 

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy i “Wydarzenia” z rekordami

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
a na oficjalnej stronie polsatu podane jest prawie 9 mln widzów.
I jakie dane są prawdziwe?
Wg mnie te tutaj,a to co polsat podawał w tv i na swojej stronie to pewnie oglądalność z najwyższego momentu.
a te tutaj to średnia.
odpowiedź
User
gość
albo te prawie 9 mln widzów to może liczba osób co oglądały przynajmniej 1 z reklam.I to chyba bardziej prawdopodobne.Czyli polsat nagiął widzów,że prawie 9 mln widzów,a tak naprawdę to 7,3 mln widzów.A jeszcze dochodzi to,że to świerze dane.A jak dane będą już twarde za kilka dni no to pewnie i wydarzenia i blok straci z kilkadziesiąt tysięcy widzów.
odpowiedź
User
walter
Polsat lubi ściemniać - a gówniane serwisy internetowe podały ich PR-owy bełkot.
Wirtualnemedia.pl to jedyny wiarygodny i rzetelny serwis. Gratulacje!!!
odpowiedź