Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu br. Twittera odwiedziło 1,46 mln polskich użytkowników, czyli o 265 tys. więcej niż rok wcześniej. Pinger.pl (należący do Grupy o2.pl) stracił w tym czasie 70 tys. real users i, w efekcie wzrostu zasięgu Twittera, również pozycję lidera serwisów mikroblogowych w Polsce.
Mające o wiele mniejszą odwiedzalność serwisy Blip.pl (należący do GG Network) i Flaker.pl również zanotowały spadki ruchu. Flakera nie odwiedziła nawet wystarczająca liczba uczestników Megapanelu, żeby ruch na stronie mógł zostać określony w badaniu.
Twitter w ciągu ostatniego roku notował odwiedzalność rosnącą z miesiąca na miesiąc. Rekordową liczbę użytkowników - ponad 1,5 mln - serwis miał w czerwcu i sierpniu.












