SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Show „Milionerzy” ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 1,84 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 2 marca 2020 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 19 marca stacja pokazała dwanaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,84 mln widzów. Przełożyło się to na 12,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 5 marca br., który oglądało średnio 2,31 mln widzów.

Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emituje popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazuje „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).

Dla porównania, wiosną ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej miał 2,09 mln widzów (odpowiednio 13,51 proc., 14,54 proc. oraz 13,86 proc. udziału). Widownia formatu spadła o 250 tys. osób.

TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 19,54 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne, „Nasz nowy dom”, „Zawsze warto” i „Przyjaciółki”; 7,04 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV i „Ojciec Mateusz”; 6,70 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest drugi, ale jego przewaga nad Dwójką w tych ujęciach jest mniejsza.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Milionerzy” ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pdk
Oczywiście jak zwykle "TVN wiceliderem". Taki ból wam sprawia napisać, że stacja przegrywa z TVP2? 🙂
odpowiedź
User
mok
Wreszcie dobrze napisane, że to show. Gdyby ten program nazwać teleturniejem to by była obraza dla "Jeden z dziesięciu" czy "Va banque".
odpowiedź
User
Piotr
Tego nudziarstwa nie sposób oglądać no to takie krótkie źe więcej reklam niź samego teleturnieju który się ludziom dawno przejadl i stał sie nudny ,pora zakonczyć ten chłam.
odpowiedź