Liderujący kanał MiniMini+ w listopadzie br. zanotował wzrost udziału o 14,2 proc. do 0,68 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała czwarte miejsce. Drugą lokatę zajął Cartoon Network, którego wynik spadł o 28,7 proc. do 0,63 proc. Stacja ta rok wcześniej była liderem. Ostatnie miejsce podium należało do kanału Nickelodeon, którego udział w listopadzie br. wzrósł o 6,5 proc. i uplasował się na poziomie 0,59 proc.
Największy wzrost w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował plasujący się na siódmej lokacie Polsat JimJam, którego udział wzrósł o 37,8 proc. do 0,38 proc. Z kolei najwięcej stracił Boomerang - udział tej stacji spadł aż o 53,7 proc. do 0,12 proc.
W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był już jednak Cartoon Network (5,89 proc. udziału, spadek o 21,7 proc.). Drugie miejsce zajęło MiniMini+ (5,50 proc., +38,6 proc.), a trzecie - Nickelodeon (5,11 proc., - 6,0 proc.).

Także i w tym zestawieniu największym wzrostem (wynoszącym aż 89,9 proc.) pochwalić się mógł Polsat JimJam, z kolei najwięcej stracił Boomerang (57,4 proc.).
Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w listopadzie br. zgromadził serial „Powodzenia Charlie”, który na antenie Disney Channel obejrzało aż 246 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła jednak stacja MiniMini+. Dwa miejsca zajęły programy nadane przez Nickelodeon, zaś po jednej pozycji wprowadził wspomniany Disney Channel, a także Disney Junior i Cartoon Network.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.











