SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MiniMini+ nowym liderem wśród kanałów dziecięcych, Disney XD stracił najwięcej

W marcu 2013 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansował MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może BBC CBeebies - na przeciwnym biegunie Disney XD.

Liderujący kanał MiniMini+ w marcu 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 18,8 proc. do poziomu 0,72 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce piąte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z szóstej na drugą lokatę awansował Nickelodeon, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 42,5 proc. do 0,70 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium (z pozycji lidera) spadł Disney Channel, którego udział w marcu br. zmalał o 25,9 proc. i uplasował się na poziomie 0,62 proc.

Wysoki wynik (miejsce ósme) zajął monitorowany od lutego br., a nadający od 2011 roku Nick Jr. Jego udział uplasował się 0,28 proc. i był wyższy od wyników Polsatu JimJam czy Boomeranga.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 82,7 proc. pochwalić się może zajmujący ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji w marcu 2013 roku wyniósł 0,14 proc.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się w rankingu na szóstej pozycji kanał Disney XD, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 35,2 proc. i ostatecznie wyniósł 0,44 proc. W marcu 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce czwarte.

wszyscy 4+
marzec20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
MiniMini+  38 0500,60549 5430,719
Nickelodeon30 7550,48947 9740,697
Disney Channel52 4930,83442 5370,618
Cartoon Network49 8720,79342 3540,615
Disney Junior  48 4920,77139 8460,579
Disney XD42 7100,67930 2860,440
Nick Jr--18 9130,275
Polsat JimJam  22 8790,36418 7780,273
Nickelodeon HD--13 8040,200
Boomerang12 4210,19711 4180,166
teleTOON+  7 7530,1239 4000,137
BBC CBeebies4 7180,0759 4200,137


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był kanał MiniMini+ (5,53 proc. udziału, wzrost o 19,3 proc.). Drugie miejsce zajął Nickelodeon (5,33 proc., + o 26,6 proc.), a trzecie - Disney Channel (5,02 proc., - o 33,1 proc.).

Największym wzrostem (o 34,6) pochwalić się mógł w marcu br. kanał BBC Cbeebies. Z kolei najwięcej stracił Polsat JimJam - było to 36,3 proc.

wszyscy 4-12
marzec20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
MiniMini+  18 3044,63124 4255,527
Nickelodeon16 6404,21023 5595,331
Cartoon Network29 6357,49822 1645,016
Disney Channel22 8205,77419 7754,475
Disney Junior  20 6965,23618 5454,197
Disney XD23 2095,87217 0993,869
Nick Jr--7 5711,713
Polsat JimJam  9 3532,3666 6551,506
Nickelodeon HD--6 5941,492
Boomerang6 2411,5795 3871,219
teleTOON+  3 9190,9914 3980,995
BBC CBeebies1 9060,4822 8680,649

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w marcu 2013 roku zgromadził serial „Garfield Show”, który na antenie Cartoon Network obejrzało 262 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo cztery pozycje wprowadziła stacja Nickelodeon. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Disney Channel. W top 10 znalazły się jeszcze dwie pozycje MiniMini+ oraz jedna ze wspomnianego już wcześniej kanału Cartoon Network.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
GARFIELD SHOW /SER.ANIM.FRA.USA/Cartoon Network262 3483,95
ZDANIEM FREDA /SER.KOM.USA/Nickelodeon237 9521,42
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/MiniMini+  228 9681,42
SPONGEBOB KANCIASTOPORTY /SER.ANIM.USA/Nickelodeon226 5361,47
VIOLETTA /SER.KOM.USA/Disney Channel220 0402,23
PINGWINY Z MADAGASKARU /SER.KOM.ANIM.USA/Nickelodeon216 1493,87
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE /SER.MLODZ.USA/Disney Channel214 3733,25
ICARLY /SER.KOM.USA/Nickelodeon212 5152,80
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/Disney Channel201 6083,57
MALY PINGWINEK POPOLO /SER.ANIM.USA/MiniMini+  196 4522,93


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: MiniMini+ nowym liderem wśród kanałów dziecięcych, Disney XD stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
draco_san
Kanały Disneya mogły by dołączyć do oferty Multimedia Polska, może wtedy strata zmniejszyła by się. :P
odpowiedź