WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Brytyjska organizacja ds. zdrowia publicznego wzywa do bojkotu świątecznej trasy Coca-Coli

Gorący temat

Szef KRRiT spotkał się z zarządem TVN ws. kary za relacje TVN24. „Rozmowy będą kontynuowane”

7

Miniserial „Podziękuj niedocenionym” od Coca-Coli na Polsacie

2017-12-04 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem „Wydarzeń” na Polsacie emitowany będzie miniserial „Podziękuj niedocenionym”, sponsorowany przez Coca-Colę. Produkcja jest elementem kampanii świątecznej „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Akcję przygotowały MediaCom,  LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Miniserial „Podziękuj niedocenionym” od Coca-Coli na Polsacie

„Podziękuj niedocenionym" to 6-odcinkowy cykl reportaży o osobach zaangażowanych w przygotowania świąt. W serii zobaczymy kulisy pracy m.in piekarza, sprzedawcy choinek czy osoby zajmującej się malowaniem świątecznych ozdób. Przesłanie serialu zachęca do okazania wdzięczności tym osobom.

Serial stanowi element świątecznej kampanii „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Jego pomysłodawczynią jest Olga Cerkaska. Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, który odpowiada także za scenariusz, wraz z Judytą Rudzińską z zespołu producenta Lulu Production.

W ramach wsparcia promocyjnego serialu przygotowano zwiastuny i plansze sponsorskie przy piątkowych emisjach serialu, kampanię na platformie Ipla.tv, za pośrednictwem adScreen oraz wsparcie influencerów, którzy w rolach epizodycznych pojawiają się w produkcji: AbstrachujeTV, reZigiusz, Ajgor, Blowek, Kaiko, Martin Stankiewicz oraz Aleksandra Żuraw.

Za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada MediaCom. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor: jd

Wiecej informacji: Podziękuj niedocenionym, Coca-Cola, Polsat

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia