SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Obrony Narodowej szykuje kampanię promującą Legię Akademicką

Ministerstwo Obrony Narodowej szuka w konkursie firmy, która zajmie się kampanią informacyjno-promocyjną dotyczącą programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej. Przeznaczy na nią 240 tys. zł.

Wybrana w konkursie firmie zajmie się przygotowaniem i realizacją tej kampanii. Działania mają obejmować m.in. siedem krótkich, ok. 2-3 minutowych filmów promocyjnych, grafiki i inne materiały promocyjne, oraz aplikację mobilną.

Celem akcji będzie przekazanie studentom uczelni wyższych informacji dotyczącej programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej, promowanie w społeczeństwie procesu szkolenia rezerw osobowych Sił Zbrojnych RP oraz wzrost zainteresowania studentów w zakresie wiedzy dotyczącej obronności państwa.

Zaplanowane przez MON działania mają być realizowane od 9 listopada do 27 grudnia br. Ich budżet wstępnie oszacowano na 240 tys. zł. Konkurs trwa do 19 października, a zwycięska firma ma zostać wybrana do końca października.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Obrony Narodowej szykuje kampanię promującą Legię Akademicką

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kwadrans po nieparzystej
Antoni szuka pilotów do tych swoich śmigłowców co to za moment... Tylko potrzebna karta pływacka, opłacona składka wędkarska i 3 tom encyklopedii PWN z 1978. Po co ten akurat 3 tom to tylko generalismus Macierewicz wie. Ale ma to tak przemyślane że bójcie się....
odpowiedź
User
Uniwerek
Nareszcie ktoś ma pomysł jak zagospodarować patriotyzm młodych. To jest wstyd, żeby studenci na takiej uczelni jak UW, czy UJ musieli samodzielnie zrzeszać się w organizacje paramilitarne i szkolić za własne pieniądze. Zapewniam, że z UW będą setki chętnych nawet bez tych filmików, ale wiadomo, do niektóych trzeba dotrzeć...
odpowiedź