SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o ochronie powietrza

Ministerstwo Środowiska planuje ogólnopolską crossmediową kampanię informacyjno-promocyjną na temat wpływu nieodpowiedniej jakości powietrza na ludzkie zdrowie i stan środowiska. Resort rozpoczął właśnie przetarg, w którym wybierze agencję do realizacji zaplanowanych działań.

Do zadań agencji będzie należało przygotowanie i przeprowadzenie kampanii składającej się z produkcji spotów telewizyjnych i radiowych oraz działań reklamowych prowadzonych w radiu, internecie oraz działań PR, w tym niestandardowych działań PR z potencjałem wiralowym przeprowadzonych w miastach, o wysokim stężeniu zanieczyszczeń w powietrzu.

Działania obejmować będą telewizję, radio, internet, PR oraz eventy. Kampania w mediach ma ruszyć 1 września i potrwa do końca listopada br. Jej budżetu na obecnym etapie nie ujawniono.

Zaplanowana przez resort kampania ma zwiększyć świadomość odbiorców, w zakresie znaczenia czystego powietrza dla zdrowia i jakości ich życia - ma uświadomić, że bezpośrednie działania człowieka mogą mieć wpływ na zdrowie ludzi oraz stan środowiska. Celem akcji jest przekonanie, że tylko zmiana indywidualnych zachowań i dotychczasowych nawyków może przyczynić się do poprawy stanu powietrza oraz zdrowia jego i najbliższych.

Kampania będzie skierowana przede wszystkim do mieszkańców miejscowości, w których są przekraczane dopuszczalne standardy czystości powietrza, w tym w szczególności do właścicieli domów jedno- i wielorodzinnych oraz mieszkańców kamienic, którzy ogrzewają gospodarstwo domowe węglem, drewnem lub innym paliwem kopalnym, które nie jest dostarczane bezpośrednio z sieci.

Przetarg trwa do 10 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o ochronie powietrza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl