SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miś Uszatek ma podkreślać polskie korzenie marki Tatuum

Marka odzieżowa Tatuum rozpoczęła nową kampanię reklamową. Jej bohaterem jest Miś Uszatek, który ma podkreślać lokalność i polskie korzenie tego brandu. Za kreację odpowiada agencja Creative Sec Newgate CEE.

Ruszyła nowa odsłona kampanii relaunchowej Tadaam marki odzieżowej Tatuum. Jej celem jest dotarcie do nowej grupy konsumentów. W działaniach online pojawia się kultowa bajkowa postać - Miś Uszatek.

Ma on podkreślać polskie korzenie tej odzieżowej marki i jej lokalność - zarówno marka, jak i Uszatek pochodzą z Łodzi.

Prowadzone działania reklamowe promują limitowaną kolekcję marki, która do sprzedaży w sklepach stacjonarnych trafiła na początku grudnia. Znajdują się w niej ubrania męskie i damskie oraz dziecięce ubranka w stylu mini me.

Kampania obejmuje emisję trzech spotów reklamowych w internecie oraz sesję zdjęciową. Działania realizowane są w kanałach własnych marki, w sklepach oraz na Instagramie, Facebooku, YouTube. Ich wsparciem są działania PR.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Creative Sec Newgate CEE i zespół pod kierownictwem Joanny Poniatowskiej, dyrektorką kreatywną jest Agata Rychlik.

Reżyserem spotów został Hasenien Dousery, sesję zdjęciową przygotowała fotografka Dorota Szulc.

Produkcją spotu zajęła się New Order Warsaw.

 

 

Dołącz do dyskusji: Miś Uszatek ma podkreślać polskie korzenie marki Tatuum

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Fajne towarzystwo wzajemnej adoracji.....
odpowiedź
User
Miś
Co za cringe...
odpowiedź