Mixx Awards 2011 rozdane. Nike Free, Sakowicz, 180HB, Pride and Glory…

W tegorocznym konkursie Mixx Awards nagrodę Best In Show otrzymała kampania Nike Free. Człowiekiem roku została Anna Sakowicz, agencjami roku - 180 heartbeats i Pride and Glory Huge Idea, a nagrodę specjalną przyznano pośmiertnie Krzysztofowi Golonce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Nike Free, zrealizowana przez firmy Mindshare i Artegence, zdobyła tytuł Best In Show, ponieważ uzyskała średnią głosów 16.15. Ponadto akcji przyznano nagrodę w kategorii „Wprowadzenie nowego produktu na rynek”. Tytuł agencji roku przyznano firmom 180 heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, domem mediowym roku został Starcom, a marketerem roku - Grupa Żywiec. Miano człowieka roku otrzymała Anna Sakowicz, partner w domu mediowym Mindshare, natomiast nagrodę specjalną przyznano zmarłemu przed kilkoma dniami Krzysztofowi Golonce (więcej o nim). Ponadto wyłoniono zwycięzców w 12 kategoriach konkursowych. Jury - złożone z ekspertów od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerów - oceniało wszystkie elementy 140 zgłoszonych kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. - O zwycięstwie poszczególnych projektów często decydowały dziesiętne części punktów, co świadczy o bardzo wyrównanym poziomie prac - opisuje Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. Wszystkie nagrody wręczono podczas uroczystej gali kończącej pierwszy dzień Internet Poland Conference&Expo (zobacz fotoreportaż z tej konferencji).  

Nominacje i nagrody w poszczególnych kategoriach Mixx Awards 2011

Kampania wizerunkowa: • Ceneo: Gong - zwycięzca • „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD • Rytuał Przyjęcia: ACR

Wprowadzenie nowego produktu na rynek: • IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann • Launch marki Revange: Chariot • Nike Free: Mindshare Polska, Artegence - zwycięzca

Bezpośredni odzew: • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet - zwycięzca • Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail, • “Wymyśl nowy smak” : Media Direction Digital

Najlepsze zastosowanie nowych mediów: • Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro • KFC SoGood: Codemedia, Adv.pl - zwycięzca • Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP

Marketing społecznościowy: • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine - zwycięzca • Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital • Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea

Gry: • Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea • Męskie Pasje: Gong • Świat Danio: Mediacom - zwycięzca

Wideo-online: • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine • Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - zwycięzca • Uważaj na atrapy: K2 Internet, ACR

Strona brandowa: • MTVNHD Experience the Music: K2 Internet • Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland •  „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea - zwycięzca

Branded kontent: • 360interactive.pl: GoldenSubmarine • Blog HTC: Blomedia, Zed Digital • Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska, Gazeta.pl - zwycięzca

Lojalność wobec brandu: • Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: Mosqi.to • Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz) • Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska - zwycięzca

Kampanie społeczne i non-profit: • Akcja Społeczna „Policzmy się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny • Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea • Włącz myślenie: Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej - zwycięzca

Kampanie cross-mediowe:„Męskie Granie 2011” : Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD - zwycięzca • Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online