Mixx Awards 2012 rozdane. ‘Lech Tribute’, Polscy Internauci, K2 Internet , MEC Global...

W tegorocznym konkursie Mixx Awards, dla najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych, nagrodę Best In Show otrzymała kampania ‘Lech Tribute’. Człowiekiem roku zostali Polscy Internauci., agencją roku - K2 Internet , domem mediowym roku - MEC Global a marketerem roku - Nike.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się ‘Lech Tribute’, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii kampanie cross-mediowe.

Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. - Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu. - powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Gala MIXX Awards 2012 odbyła się 7 listopada, w teatrze Palladium w Warszawie.

Nagrody MIXX przyznawane są przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.

Nominacje i nagrody w poszczególnych kategoriach Mixx Awards 2012

Best in Show ‘Lech Tribute’, John Pitcher.

grafika

Kampanie cross-mediowe

• ‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw • ‘5 Stadion’, Tequila Polska • ‘Milka. Śmiało, bądźmy delikatni’, Agencja Next

Wideo-online

• ‘HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI - video online dla Tesco’, Pride&Glory Interactive, Xantus • ‘Natanek Batmanek dla TESCO’, Pride&Glory Interactive, Xantus • ‘Oferia: Licz na fachowców’, GONG

Kampania wizerunkowa

• ‘Play - Zasięg 3 sieci’, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet • ‘POKAŻ JĘZYK’, Pride&Glory Interactive, OMD • ‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw

Bezpośredni odzew

• ‘Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED’, Zjednoczenie.com • ‘Kampania Orange e-shop’, MEC, GroupM • ‘Play - Gadu Air’, MediaCom Interaction, K2 Internet

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

• ‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegence • ‘Grzech’, Opcom • ‘Żelazka Bosch SensorSecure – Moc w parze z bezpieczeństwem’, MediaCom Interaction, MediaComm Create

Strona brandowa

• ‘K2.pl’, K2 Internet • ‘Wirtualne Przedszkole – Danonki, MediaCom Interaction’, MediaCom Create • ‘Kopalnia.pl’, GoldenSubmarine

Branded kontent

• ‘MojeCiasto dla marki Kasia’, GONG • ‘Wirtualne Przedszkole – Danonki’, MediaCom Interaction • ‘Castrolfan’, MindShare, Onet.pl

Najlepsze zastosowanie nowych mediów

• ‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegenece • Gdzie jest NEXT?, GONG • ŠKODA Yeti App, GoldenSubmarine

Gry

• ‘Plus na Kartę - Podwójne Doładowanie’, Media Direction, Point of View • ‘Fruciaki lecą na owoce’, OMD, Hand Made • ‘Kosmiczne miasteczko Actimela’, Pride&Glory Interactive

Mobile / apps / tablets

• ‘Wieliczka Salt Mine’, GoldenSubmarine • ‘ŠKODA Yeti App’, GoldenSubmarine • ‘Orange Open – Aurasma’, MEC

Marketing społecznościowy

• ‘Pokaż Swój Sportowy Trick’, Codemedia • ‘Owoce Śmiechu’, K2 Internet • ‘Kamis: Food Blogger Fest’, Agora

Nagrody za dokonania przyznane przez zarząd IAB Polska:

• Człowiek Roku – Polscy Internauci • Agencja Roku – K2 Internet • Dom Mediowy Roku – MEC Global • Marketer Roku – Nike

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"