Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się ‘Lech Tribute’, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii kampanie cross-mediowe.
Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. - Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu. - powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.
Gala MIXX Awards 2012 odbyła się 7 listopada, w teatrze Palladium w Warszawie.
Nagrody MIXX przyznawane są przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.
Nominacje i nagrody w poszczególnych kategoriach Mixx Awards 2012

Best in Show ‘Lech Tribute’, John Pitcher.
Kampanie cross-mediowe
• ‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw • ‘5 Stadion’, Tequila Polska • ‘Milka. Śmiało, bądźmy delikatni’, Agencja Next

Wideo-online
• ‘HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI - video online dla Tesco’, Pride&Glory Interactive, Xantus • ‘Natanek Batmanek dla TESCO’, Pride&Glory Interactive, Xantus • ‘Oferia: Licz na fachowców’, GONG
Kampania wizerunkowa
• ‘Play - Zasięg 3 sieci’, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet • ‘POKAŻ JĘZYK’, Pride&Glory Interactive, OMD • ‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw
Bezpośredni odzew
• ‘Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED’, Zjednoczenie.com • ‘Kampania Orange e-shop’, MEC, GroupM • ‘Play - Gadu Air’, MediaCom Interaction, K2 Internet
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
• ‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegence • ‘Grzech’, Opcom • ‘Żelazka Bosch SensorSecure – Moc w parze z bezpieczeństwem’, MediaCom Interaction, MediaComm Create
Strona brandowa
• ‘K2.pl’, K2 Internet • ‘Wirtualne Przedszkole – Danonki, MediaCom Interaction’, MediaCom Create • ‘Kopalnia.pl’, GoldenSubmarine

Branded kontent
• ‘MojeCiasto dla marki Kasia’, GONG • ‘Wirtualne Przedszkole – Danonki’, MediaCom Interaction • ‘Castrolfan’, MindShare, Onet.pl
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
• ‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegenece • Gdzie jest NEXT?, GONG • ŠKODA Yeti App, GoldenSubmarine
Gry
• ‘Plus na Kartę - Podwójne Doładowanie’, Media Direction, Point of View • ‘Fruciaki lecą na owoce’, OMD, Hand Made • ‘Kosmiczne miasteczko Actimela’, Pride&Glory Interactive
Mobile / apps / tablets
• ‘Wieliczka Salt Mine’, GoldenSubmarine • ‘ŠKODA Yeti App’, GoldenSubmarine • ‘Orange Open – Aurasma’, MEC
Marketing społecznościowy
• ‘Pokaż Swój Sportowy Trick’, Codemedia • ‘Owoce Śmiechu’, K2 Internet • ‘Kamis: Food Blogger Fest’, Agora
Nagrody za dokonania przyznane przez zarząd IAB Polska:
• Człowiek Roku – Polscy Internauci • Agencja Roku – K2 Internet • Dom Mediowy Roku – MEC Global • Marketer Roku – Nike











