WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Emocjonalna kampania fundacji Dorastaj z Nami „Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata”

Mleko kobiece do kawy w kampanii na rzecz chorych noworodków (wideo)

2017-11-13 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Informacje o wprowadzeniu do oferty warszawskiej kawiarni Żona Krawca mleka kobiecego jako dodatku do kawy okazały się głównym elementem kampanii Fundacji Banku Mleka Kobiecego. Akcja została przygotowana przez studentów Szkoły Mistrzów Reklamy.

Mleko kobiece do kawy w kampanii na rzecz chorych noworodków (wideo)

Informacja o mleku kobiecym jako dodatku do kawy w kawiarni Żona Krawca była mocno komentowana w internecie, przeważały negatywne opinie. W zeszłym tygodniu podano, że to część kampanii promującej działania Fundacji Banku Mleka Kobiecego.

- Mleko mamy to więcej niż pokarm. Zamiast w kawiarni powinno być w banku mleka kobiecego. Czas szczerze powiedzieć, że informacja o naszej nowej ofercie została przygotowana na potrzebę kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl, którą wspieramy na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego - poinformowała Żona Krawca na swoim fanpage’u facebookowym.

Celem kampanii „Rozbij bank mleka” jest wspieranie naturalnego żywienia dzieci urodzonych przedwcześnie lub chorych (przebywających na oddziale intensywnej terapii).

Koncepcję akcji z udziałem Żony Krawca przygotowali studenci Szkoły Mistrzów Reklamy. Scenariusz spotu opracował Bartosz Balcerzak, a reżyserią zajęła się Urszula Zawadzka.

Autor: tw

Wiecej informacji: kampania społeczna, zdrowie, dzieci, Fundacja Banku Mleka Kobiecego

Komentarze (6) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia