Polsat trzeci sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około 22.00 począwszy od 7 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech tygodniach emisji średnia oglądalność programu wyniosła 2,65 mln widzów, co przełożyło się na 23,59 proc. udziału w grupie 4+ i 21,10 proc. w grupie 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek nowej edycji muzycznego show. Obejrzało go bowiem 2,9 mln osób, co przełożyło się na 25,12 proc. udziału w rynku.
Widownia „Twoja twarz brzmi znajomo” odcinek po odcinku
Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. pierwsza seria „Twoja twarz brzmi znajomo” po trzech odcinkach gromadziła 2,85 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 25,22 proc. i 25,49 proc. (więcej na ten temat). Natomiast trzy pierwsze odcinki nadawanej jesienią ub.r. drugiej edycji miały 2,27 mln oglądających przy udziale wynoszącym odpowiednio 23,12 proc. i 21,07 proc. (dowiedz się więcej).

W czasie, gdy Polsat nadaje program „Twoja twarz brzmi znajomo”, stacja jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należy do TVN, emitującego wówczas filmy fabularne, co daje mu 11,05 proc. udziału w rynku. Na podium znajduje się też TVP1 (filmy; 9,78 proc.). Czwartą lokatę zajmuje TVP2 (również filmy; 6,20 proc.). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
W trzeciej serii „Twoja twarz brzmi znajomo” uczestnikami są m.in.: Kaja Paschalska, Katarzyna Cerekwicka, Katarzyna Ankudowicz i Stefano Terrazzino. W jury show zasiadają Katarzyna Skrzynecka, Paweł Królikowski, Małgorzata Walewska oraz DJ Adamus, a prowadzą go Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor. Program produkuje firma Endemol Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-tvp2-mocno-w-dol-w-lutym-polsat-wyprzedzil-tvn-w-grupie-16-49 ##











