SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mobile Rockets oferuje reklamy w podcastach

Agencja marketingowa Mobile Rockets uruchomiła sieć reklamową Digital Audio obejmującą ok. 30 podcastów.

Od lewej: Bartosz Drozdrowski i Marek MysłekOd lewej: Bartosz Drozdrowski i Marek Mysłek

W ramach Digital Audio oferowane są dwa formaty reklamowe. Host read to tekst reklamowy przeczytany przez podkastera, liczy do 150 słów i trwa do 1 minuty, jest wypowiadany w pierwszych 5 minutach nagrania. We wzmiance może pojawić się kod zniżkowy, a w opisie odcinka - link do zakupu promowanej marki. Z kolei współpraca obejmuje projekty niestandardowe: testy produktów i usług, konkurs czy wywiad z przedstawicielem klienta.

Z Digital Audio współpracuje obecnie ok. 30 podcastów z różnych kategorii tematycznych, m.in. biznesowe Zaprojektuj Swoje Życie, Skuteczny Marketing i Porozmawiajmy o IT lifestylowe Podcast RADIOaktywny, How to żyć oraz Sznurowadła Myśli, rozrywkowe Prawdziwe Zbrodnie, Grysław, Zmacznego, Rozgrywka, Zabawy Jedzeniem, technologiczne Bo czemu nie?, naukowe W związku z życiem oraz sportowy Podkast Rowerowy.

- Słuchacze podkastów to bardzo specyficzna grupa docelowa, ludzie aktywni zawodowo i prywatnie, uprawiający sport oraz mający ciekawe zainteresowania. Jednocześnie podkasty to medium które charakteryzuje się unikatową więzią miedzy słuchaczem a podkasterem. Są to odbiorcy niejako elitarni, dalecy od masowego YouTube - opisuje Marek Mysłek, project executive w Digital Audio.

Digital Audio to na razie marka agencji Mobile Rockets, przeszła ścieżkę akceleracyjną w [m]Spark, w przyszłości może zostać wyodrębniona jako osobna spółka.

- Pomysł na firmę zajmującą się reklamą w podkastach pojawił się już w 2013 roku, jednak jakościowych podkastów było mało, a świadomość istnienia tego medium wśród reklamodawców - zerowa. Dopiero rodziła się idea influencer marketingu. Później próbowaliśmy zbudować subagencje pod marką EchoLab, jednak nie osiągnęliśmy odpowiedniej masy - opisuje Bartosz Drozdrowski, prezes i większościowy udziałowiec Mobile Rockets. - Teraz gdy podkasting jest w wyraźnym trendzie rosnącym, mamy pewność, że budowa produktu reklamowego w tym medium może przynieść benefity zarówno markom, jak i podkasterom - podkreśla.

W 2020 roku agencja Mobile Rockets zanotowała 887,1 tys. zł przychodów, 745,4 tys. zł kosztów operacyjnych i 131,7 tys. zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Mobile Rockets oferuje reklamy w podcastach

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kolo
Kolesie juz sie wszystkiego imali. Teraz podkasty.
odpowiedź
User
Bartosz Drozdowski
Dzień dobry Panie Kolo, dziekuje za komentarz. Odpowiem za siebie. Oczywiście ze tak. W poprzedniej firmie udalo sie zbudowac najwieksza siec reklamowa w internecie, sprowadzic facebooka do Polski, uruchomic siec biznesowa, behawioralną, kontekstową, zrobic mala agencje kreatywna, SEMową czy grową. Teraz w Rakietach prowadzimy marki w SEM/SEO i w socialach. Dla agencji robimy glownie kampanie SMS/MMS z T-Mobile i kampanie push w powiadomieniach. Teraz czas na podkasty, świetne i bardzo niedocenione medium. Trzymaj kciuki!
odpowiedź
User
manat
dobry pomysł
odpowiedź