Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że “Moda” gromadzi coraz mniejszą widownię. W okresie od 2 stycznia do 9 lutego br. jej średnia oglądalność wyniosła 1,81 mln widzów, co dawało Jedynce 17,04 proc. udziału w grupie 4+ i 8,96 proc. w 16-49. Stacja w grupie wszystkich widzów zajmowała drugie miejsce za Polsatem, ale w komercyjnej przegrywała też z TVN. Rok wcześniej produkcję śledziło 2,36 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 24,86 proc. i 15,13 proc.
Pasmo o 16.00 od marca zajmą powtórki seriali polskich. Widzowie zobaczą tam m.in. “Przystań”, “Ojca Mateusza”, ”Komisarza Alexa” czy “Siostry”.

“Moda na sukces” nadawana jest w TVP1 nieprzerwanie od 1994 roku, najdłużej z wszystkich seriali polskich i zagranicznych, które pokazuje Telewizja Polska.











