SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” liderem segmentu wnętrzarskiego w 2015 roku - PROMOCJA

„Moje Mieszkanie” (ZPR Media SA) jest jedynym tytułem wnętrzarskim, który odnotował w 2015 roku wzrost sprzedaży. Według danych ZKDP średnie rozpowszechnianie płatne miesięcznika wyniosło 60,6 tys. egz. a średnia sprzedaż ogółem – 56,8 tys. egz. W obu kategoriach „Moje Mieszkanie” jest liderem rankingu pism wnętrzarskich w 2015 roku.

Wbrew ogólnej spadkowej tendencji segmentu pism wnętrzarskich, miesięcznik „Moje Mieszkanie” osiągnął w 2015 roku wzrost sprzedaży o 1,1 proc. w stosunku do roku 2014 (średnie rozpowszechnianie płatne). Utrzymuje także pozycję lidera tytułów wnętrzarskich w najważniejszych kategoriach publikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

Tytuł

Rozpowszechnianie płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

60 596

56 767

Cztery Kąty

54 064

49 119

M jak Mieszkanie

42 509

39 875

Weranda

26 103

26 103

Weranda Country

25 597

25 597

Dobre Wnętrze

13 828

12 498

Dom & Wnętrze

8 903

7 101

 

Dane: ZKDP, I-XII 2015, rozpowszechnianie płatne razem i sprzedaż ogółem

 

Moje Mieszkanie: Rozpowszechnianie płatne razem 60 596 egz., w tym udział e-wydań 6,23% (3 771 egz.), Cztery Kąty: Rozpowszechnianie płatne razem 54 064 egz., w tym udział e-wydań 8,44% (4 561 egz.), Dom&Wnętrze: Rozpowszechnianie płatne razem 8 903 egz., w tym udział e-wydań 7,95% (707 egz.)

 

– Sukces „Mojego Mieszkania” to efekt przemyślanej długofalowej strategii, którą konsekwentnie realizujemy. Staramy się, aby tytuł był nie tylko rozpoznawalny na rynku, ale przede wszystkim cieszył się sympatią odbiorców. Zdecydowanie bardziej skupiamy się więc na budowaniu bliskich kontaktów z Czytelnikami niż na tradycyjnych formach reklamy czy promocji – mówi Dorota Jaworska, redaktor naczelna „Mojego Mieszkania”.

„Moje Mieszkanie” realizuje różnorodne akcje, mające na celu nawiązywanie i pogłębianie relacji z Czytelnikami (m.in. spotkania, warsztaty, szkolenia, konkursy, kiermasze). Sztandarowym projektem miesięcznika jest Klub Kobiet z Pasją, skierowany do Czytelniczek, dla których życiowym hobby stało się urządzanie domu, i które chcą dzielić się umiejętnościami w zakresie własnoręcznego wykonywania ozdób lub przedmiotów wyposażenia wnętrz. Kobiety pojawiają się na łamach miesięcznika jako bohaterki reportaży i sesji zdjęciowych, a także biorą udział w corocznym plebiscycie „Kobieta z pasją”.

Redakcja organizuje Wiosenne i Bożonarodzeniowe Kiermasze, podczas których Czytelnicy „Mojego Mieszkania” mogą bezpłatnie wystawiać oraz sprzedawać produkty przez siebie zaprojektowane i własnoręcznie wytworzone. Kiermasze odbywają się w Pałacu Prymasowskim w Warszawie i przyciągają tysiące kupujących. Najbliższy Kiermasz Wiosenny odbędzie się 24 kwietnia.

Ponadto redakcja „Mojego Mieszkania“ od ponad trzech lat przygotowuje też numery specjalne pt. „Najpiękniejsze dekoracje domu”, ukazujące się cyklicznie wiosną i jesienią.