WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I-III kwartale, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie

2017-11-22 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na czele spadków znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2017 roku wyniosła 51 419 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 10,06 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 19,30 proc. do poziomu 34 224 egz. Pismo to odnotowało z kolei największy spadek w całym zestawieniu.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 31 935 egz., po spadku o 8,72 proc.

Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 3,24 proc. do 13 454 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - było to 16,41 proc.

Z kolei jedyny spadek, wynoszący 2,87 proc., odnotowało w tym ujęciu „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Moje Mieszkanie, Dobre Wnętrze, miesięcznik wnętrzarski, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia