SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)

Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola należącej do Metsa Tissue. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje IQ Marketing, VML Poland i Initiative Media Warszawa.

Koncepcja promocji oparta jest na personalizacji „upsów”, czyli plam, śladów, chlapnięć, zabrudzeń i innych drobnych, nieprzewidzianych wpadek, które zdarzają się każdego dnia, w każdym domu. Rozwiązaniem na każdy z nich mają być papiery i ręczniki papierowe Mola.

Bohaterami humorystycznych spotów są maskotki: De Paściak, Jednorożek, Chlip-Chlap, Kaktusiak i Pizzerino. Każda z nich ma swój charakter i kryje w sobie historię umiejscowioną w innej części domu (np. w łazience, kuchni).

Aby otrzymać Upsa należy kupić trzy dowolne produkty marki Mola w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i opakowanie promocyjne oraz udać się do wybranego salonu prasowego Inmedio lub Relay po odbiór nagrody.

Komunikacja reklamowa promocji obejmuje materiały POS, radio i internet (m.in. 15-sekundowe spoty prezentujące humorystyczne scenki z udziałem Upsów).

Za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję maskotek i filmów do internetu odpowiada agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiada VML Poland, kampanię radiową planuje Initiative Media Warszawa.

Poprzednio papier toaletowy Mola reklamowany był wiosną ub.r. kampanią pod hasłem „Dotyk łagodności”.

  • Więcej informacji:
  • Mola

Dołącz do dyskusji: Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl