SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A

Mona Kinal została szefową marketingu firmy G2A, największej na świecie platformy marketplace z produktami cyfrowymi. Wcześniej kierowała marketingiem Empiku.

Kinal przed przejściem do G2A przez ponad dwa lata była chief marketing officerem Empiku, nadzorowała w firmie zespoły brandu i komunikacji, PR & eventów oraz trade marketingu.

- Od kilku miesięcy właśnie jestem - jako CMO - częścią międzynarodowego teamu G2A.COM - napisała w mediach społecznościowych Mona Kinal. - Przekonana doświadczeniami ostatnich miesięcy wiem, że G2A to moje miejsce, zwł. dzięki pełnym pasji, energii i entuzjazmu, zaangażowanym, odważnym ludziom z różnych zakątków świata, z którymi mam przyjemność pracować każdego dnia - dodaje marketerka.

Mona Kinal ma prawie 20-letnie doświadczenie w marketingu. Pracowała m.in. jako  global marketing director w firmie OTCF (właściciel marki 4F), global marketing director w Kazar Group, w Viacom International Media Networks, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej oraz i Środkowo-Wschodniej w ramach sieciowej agencji MMD.

Firma G2A powstała w 2010 w Rzeszowie. Obecnie funkcjonuje globalnie, a korzysta z niej ponad 20 milionów użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 75 tysięcy cyfrowych produktów (m.in. , giftcardy, oprogramowanie) oferowanych przez sprzedawców. G2A jest plasowane m.in. wśród top 10 największych marketplace w Europie.

Dołącz do dyskusji: Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
a) Ta osoba na zdjęciu to nie pani Mona Kinal, widziałem ją na żywo i tak nie wygląda.
b) Nie odeszła z empik ale została odesznięta.
c) G2A powinno już szukać nowego dyrektora marketingu.
odpowiedź
User
Łukasz
Brawo Mona, ognia!
odpowiedź
User
Jadwiga
Cóż, życzę pracownikom marketingu G2A dużo wytrwałości i stalowych nerwów :)
odpowiedź