SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej z nowymi rolami w Grupie Eurozet

W sierpniu w połączonym dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet pojawiły się trzy nowe stanowiska, które objęły Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej.

Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej; fot. Grupa EurozetMonika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej; fot. Grupa Eurozet

Monika Jankowska-Janicka, która dotychczas w strukturze Eurozet pełniła funkcję dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej ds. klientów strategicznych i new business, obejmuje w nowopowstałej Grupie Eurozet stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży bezpośredniej.

Do jej najważniejszych zadań będzie należało współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju nowej struktury sprzedażowej łączącej dwa obszary - radio i internet. Jankowska-Janicka będzie tym samym zarządzać zespołami sprzedaży funkcjonującymi w Grupie Eurozet w ramach struktury sprzedaży bezpośredniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dwie zmiany nastąpią również w obszarze wsparcia sprzedaży. Joanna Garbaczewska, uprzednio dyrektor rozwoju oferty internetowej, będzie teraz pełnić rolę dyrektora rozwoju oferty reklamowej. Będzie odpowiadać za wspieranie działań sprzedażowych łączących produkty radiowe oraz internetowe. Do zadań kierowanego przez nią zespołu będzie należało m.in. tworzenie i implementacja radiowych i internetowych produktów reklamowych, obsługa ofert sponsoringowych oraz niestandardowych, planowanie i przygotowywanie ofert oraz realizacja i monitoring efektywności.

Z kolei Aneta Anikiej, pełniąca dotąd funkcję dyrektora działu wsparcia, obejmuje stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu ds. sprzedaży bezpośredniej. Wraz z zarządzanym przez siebie zespołem będzie odpowiedzialna m. in. za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji działu sprzedaży bezpośredniej, realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych, zarządzanie relacjami i współpracą z kluczowymi partnerami.

- Zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet to odpowiedź na potrzeby naszych klientów i rynku. Dysponujemy różnorodnym portfolio produktów radiowych i internetowych, a co za tym idzie - grup docelowych. Mamy unikatową ofertę o ogólnopolskim zasięgu, wzmocnionym siłą największych aglomeracji miejskich - komentuje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający działu sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet. - Teraz wzmacniamy ją od strony rozwoju produktu, oferty, promocji oraz relacji z klientami. Korzystając z kompetencji i doświadczenia dwóch struktur sprzedażowych, które wcześniej funkcjonowały na rynku osobno - Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu, tworzymy dziś zupełnie nową organizację, która z pewnością sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów - dodaje.

Połączony dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet powstał po przejęciu przez Agorę większościowych udziałów w spółce Eurozet i funkcjonuje od kwietnia br. Na jego czele od początku stoi Adam Kościelski, związany z Grupą Agory od 2001 roku.

Dołącz do dyskusji: Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej z nowymi rolami w Grupie Eurozet

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
I tak będzie dramat.
odpowiedź
User
Paweł
Dobry żart :)
odpowiedź
User
JB
Ktoś się szybko zorientował. Brawo Monika! Długo musiałaś być w cieniu…
odpowiedź