Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska

Monika Niechajewicz objęła funkcję dyrektora działu campaign w agencji Cheil Polska. Poprzednio pracowała w TBWA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska
Monika Niechajewicz

W Cheil Polska głównymi zadaniami Moniki Niechajewicz będą rozwój kompetencji pracowników działu campaign, dbanie o wysoką jakość realizowanych kampanii oraz ich spójność z celami strategicznymi klientów.

Przez ostatnie 7 lat Niechajewicz pracowała w agencji TBWA, gdzie współtworzyła strategie i była odpowiedzialna za realizację zintegrowanych kampanii lokalnych, koordynację w Europie Środkowo-Wschodniej, a także rozwój komunikacji globalnej. Przygotowywała projekty dla Mars Polska (marki Twix, Dove, Pedigree, Chappi, Kitekat), Nissana, Nivei i SCA (Tena). Wcześniej pracowała w agencjach Fabryka Wyobraźni i Primum PR, a ogółem z branżą reklamową jest związana od prawie 10 lat.

Monika Niechajewicz ukończyła italianistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studia z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.

Jesienią ub.r. z TBWA do Cheil Polska przeszedł Przemysław Fura (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska