SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Radaszewska szefem zespołu e-commerce w RASP. Płatne treści wkrótce na Newsweek.pl

Ringier Axel Springer Polska powołał zespół, który będzie odpowiadał za e-commerce. Pokieruje nim Monika Radaszewska. Oferta płatnych treści pojawi się na początek w serwisie Newsweek.pl.

Monika RadaszewskaMonika Radaszewska

Zespół e-commerce odpowiada za opracowanie i wdrożenie biznesowej strategii dla płatnych produktów cyfrowych, które będą oferowane przez Ringier Axel Springer Polska. Będą to m.in. wydania cyfrowe gazet i czasopism oraz płatne treści w serwisach internetowych.

- Płatne subskrypcje w kanale online to dla nas ważny strategicznie obszar, dlatego stworzyliśmy zespół, który posiada kompetencje, aby przeprowadzić naszą firmę do nowego wymiaru biznesu medialnego, jakim są płatne treści dziennikarskie w internecie - mówi Edyta Sadowska, CEO RASP.

Szefem zespołu na stanowisku digital paid models directora została Monika Radaszewska. Przed dołączeniem do RASP przez trzy lata zarządzała ona produktami w PayU należącym do Grupy Naspers. Odpowiadała za rozwój systemów płatniczych wspierających e-commerce, m. in. dla Grupy Allegro. Przez wiele lat była związana z sektorem finansów i bankowością.

Strategia e-commerce RASP powstaje we współpracy ze Zbigniewem Ptaszyńskim, dyrektorem biznesów transakcyjnych i e-commerce Grupy RAS w Polsce.

Pierwszym projektem, który wdroży zespół e-commerce, będzie oferta płatnych treści w serwisie Newsweek.pl. Projekt jest realizowany z redakcją tygodnika „Newsweek Polska".

- Bardzo liczę na to, że „Newsweek” pozyska nowych czytelników. Już teraz można czytać tygodnik na tabletach i smartfonach, a teraz zaoferujemy jego treść tym, którzy wolą czytać w sieci. Dostaną od nas artykuły z wydania drukowanego i jeszcze więcej. Co to będzie, powiemy wkrótce - mówi Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska”.

Wdrożenie płatnej oferty w serwisie Newsweek.pl jest planowane na I kwartał 2015 roku.

Serwis internetowy Newsweek.pl we wrześniu br. miał 1,97 mln użytkowników, którzy wygenerowali 13,42 mln odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius - zobacz zestawienie stron tygodników opinii).

Dołącz do dyskusji: Monika Radaszewska szefem zespołu e-commerce w RASP. Płatne treści wkrótce na Newsweek.pl

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
będzie taka żenada jak w wykonaniu Agory?
odpowiedź
User
Fox fraud
Pan Lis nic dobrego dla tego tytułu nie zrobi. Ma własny temat tzn na temat
odpowiedź
User
aaa
nie ufam tej babie
odpowiedź