SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży, tylko „Świat Motocykli” na plusie

W kwietniu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto”. Wśród wszystkich pism jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Motocykli”, a najwięcej stracił „Auto Świat Poradnik”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zmniejszyła się o 3,04 proc. i wyniosła 100 211 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 7,03 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 68 308 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w kwietniu br. wyniósł 44 685 egz. Zmniejszył się o 2,20 proc.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 35 113 egz., po spadku o 11,96 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu - wynoszący 7,51 proc. do 15 019 egz.

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 3,16 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 8,86 proc.

Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Motocykli” - było to 26,09 proc. Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 24,44 proc., zanotował magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept).

Wraz z końcem 2016 roku wydawnictwo Motor-Presse Polska postanowiło wycofać z ZKDP miesięcznik „Auto Motor i Sport”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży, tylko „Świat Motocykli” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl