WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko „Cała Ty” na plusie

Gorący temat

„Gazeta Polska Codziennie” wspiera związaną z pismem sędzię jako kandydatkę do KRS i broni Ryszarda Czarneckiego ws. słów o Róży Thun

5

„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017

2018-01-12 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zwiększyła się o 3,78 proc. i wyniosła 105 620 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,88 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 56 274 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w październiku ub.r. wyniósł 43 629 egz. Zwiększył się o 4,86 proc. - najbardziej w zestawieniu wszystkich pism.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 29 970 egz., po spadku o 8,45 proc.

Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 19,76 proc. do 11 081 egz.

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 4,93 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 1,32 proc.

Wśród miesięczników wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Automobilista” (Automobilista) - było to 14,75 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Motor, Auto-Moto, tygodnik motoryzacyjny, miesięcznik motoryzacyjny, zkdp

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia