„Można inaczej walczyć z bólem” w kampanii Metafenu (wideo)

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Metafen (produkowanego przez Polpharmę). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Można inaczej walczyć z bólem”, odpowiada Grupa K2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Metafenu przełamuje konwencję reklam produktów farmaceutycznych. W jednym ze spotów ostrzeżenie charakterystyczne dla takich reklam jest wyśpiewywane w stylu disco. W drugim aktor rezygnuje z pokazywania udawanego bólu i przyznaje, że sięga po Metafen, tylko kiedy czuje się rzeczywisty ból, a także nie twierdzi, że zażycie preparatu odmienia jego życie.

Akcja przebiega pod hasłem „Można inaczej walczyć z bólem”, które oprócz nawiązywania do niestandardowej konwencji reklam ma podkreślać, że Metafen - jako pierwszy lek przeciwbólowy na polskim rynku - łączy w swoim składzie dwie wiodące substancje zwalczające ból: ibuprofen i paracetamol. Kampania jest skierowana przede wszystkim do młodych odbiorców.

Działania reklamowe obejmują m.in. blog metafen.tumblr.com, reklamy rich mediowe na portalach horyzontalnych, reklamy angażujące na YouTube oraz spoty prerollowe m.in. w serwisach stacji radiowych i telewizyjnych oraz w wybranych serwisach lifestylowych.

grafika

Za pomysł strategiczno-kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja K2, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa K2 Media

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska