SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakub Błaszczykowski będzie reklamował mPay. Może kupić akcje

Były piłkarz Jakub Błaszczykowski został ambasadorem marketingowym aplikacji mPay, służącej m.in. do zakupu biletów komunikacji miejskiej. W ramach umowy Błaszczykowski będzie mógł objąć 0,8 proc. akcji spółki.

Jakub Błaszczykowski, fot. PAP/Waldemar Deska Jakub Błaszczykowski, fot. PAP/Waldemar Deska

W komunikacie giełdowym mPay podkreślono, że współpraca marketingowa z Jakubem Błaszczykowskim „jest ukierunkowana na utrwalenie i spotęgowanie renomy marki mPay oraz zwiększenie dostępności usług marki mPay na rynku”. Współpracę zaplanowano do końca br., z możliwością przedłużenia o dwa lata.

- Gdy wchodziłem do zarządu mPay, jednym z moich zobowiązań było wzmocnienie przekazu przemiany mPay w superaplikację oraz zbudowanie wokół tego świadomości marki. Jakub Błaszczykowski był do tego idealny, gdyż szukał ciekawego projektu. Sam Jakub bardzo ostrożnie podchodził do współpracy z mPay, ale w miarę trwania rozmów i zapoznania się z wartościami marki, nasz projekt budził w nim coraz większe zainteresowanie. Największą korzyścią dla mPay z tej współpracy będzie płynący z niej przekaz, czyli „Płatności Fair-Play”. Argumentami przemawiającymi za mPay są transparentność zasad, bezpieczeństwo oraz portfolio zaawansowanych projektów fintechowych i to właśnie one przekonały do współpracy - opisuje w komunikacie prasowym Łukasz Hołubowski, członek rady nadzorczej mPay delegowany do wsparcia zarządu w tym projekcie.

W ramach umowy Jakub Błaszczykowski w br. otrzyma możliwość objęcia lub nabycia po cenie nominalnej 540 tys. akcji mPay. Taki pakiet stanowi obecnie 0,8 proc. kapitału spółki.

- Od zawsze lubiłem czyste i jasne zasady gry. W swoich przedsięwzięciach biznesowych również kieruję się tym przekonaniem i dlatego zdecydowałem się na współpracę z mPay. Ten fintech ma ogromne, ponad 20-letnie doświadczenie i pokazuje swoim użytkownikom, że branża finansowa nie musi być skomplikowana, a sama aplikacja może być bardzo funkcjonalnym narzędziem w codziennym życiu. Te fakty budzą moje zaufanie i skłoniły mnie do realizacji tego projektu – komentuje Jakub Błaszczykowski.

Jakub Błaszczykowski w ostatnich latach reklamował firmę bukmacherską LV Bet, a wcześniej występował w kampaniach m.in. Play, Grupy Lotos, Pepsi, Lay’s, Drutexu i Biedronki.

CZYTAJ TEŻ: mPay i Zaorski zapowiadali usługę do kryptowalut. KNF podejrzewa przestępstwo

Na koniec stycznia ub.r. w aplikacji mPay było zarejestrowanych 1,47 mln kont użytkowników. Rok wcześniej było ich 1,176 mln. Łączna wartość transakcji realizowanych poprzez konta w mPay zwiększyła się rok do roku z 41,7 do 59 mln zł, a liczba przetworzonych transakcji - z ponad 7,5 do ponad 9,1 mln.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. spółka mPlay osiągnęła wzrost przychodów z 19,05 do 26,9 mln zł. Jej zysk EBITDA wzrósł z 731 do 808 tys. zł, a zysk netto - z 53 do 86 tys. zł.

Na koniec środowej sesji giełdowej za akcję mPay płacono 0,75 zł, przez ostatnie 12 miesięcy kurs zmalał o 18,4 proc. Głównym akcjonariuszem jest Grupa "Lew", do której należy 45,44 proc. walorów.

Dołącz do dyskusji: Jakub Błaszczykowski będzie reklamował mPay. Może kupić akcje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl