SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MSL kolejny rok wyłącznym partnerem komunikacyjnym festiwalu Golden Drum

Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne tegorocznej 25. edycji festiwalu reklamowego Golden Drum, który odbędzie się jesienią w Portorożu w Słowenii.

MSL zajmie się komunikacją festiwalu na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. Firma współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe.

Kluczowe dla festiwalu są ostatnie tygodnie przed jego rozpoczęciem. - Wśród szerokich działań, które realizujemy dla Golden Drum wyróżnić można media relations i komunikację w social mediach. Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.

Dwudziesty piąty Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii. Termin zapisów mija 13 sierpnia br.

 

 

Dołącz do dyskusji: MSL kolejny rok wyłącznym partnerem komunikacyjnym festiwalu Golden Drum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl