SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV Music zastępuje VIVA. W ramówce „MTV Unplugged” i program newsowy Niny Cieślińskiej (wideo)

We wtorek 17 października br. VIVA Polska zostanie zastąpiona przez całkiem nowy kanał muzyczny MTV Music, który ma być uzupełnieniem oferty rozrywkowej MTV Polska. Twarzą stacji jest Nina Cieślińska, a w ramówce znajdą się programy takie jak m.in. „MTV Bites” czy „MTV Unplugged” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Przekształcenie jest konsekwencją realizowanej przez Grupę Viacom International Media Networks strategii, polegającej na rozwoju lokalnych wersji flagowych globalnych marek i wzmacniania swojej pozycji w segmencie muzycznym. O decyzji Viacomu portal Wirtualnemedia.pl informował już w sierpniu br.

MTV Music to w pełni lokalnie przygotowany kanał muzyczny, w playliście ważną rolę odgrywają przeboje artystów z lokalnego rynku. Stacja emitować będzie także największe hity międzynarodowych gwiazd, ważne muzyczne wydarzenia takie jak MTV Video Music Awards, MTV EMA, MTV Movie & TV Awards. Widzowie obejrzą również relacje z największych festiwali i koncertów w Polsce i na świecie.

W ramówce kanału znalazły się m.in. pasma z notowaniami list największych polskich, europejskich czy amerykańskich przebojów. Viacom przygotował poranne pasmo muzyczne. Własny program „MTV Bites” z newsami, plotkami i informacjami o showbiznesie poprowadzi Nina Cieślińska. Natomiast we wtorek 24 października o godz. 22.00 odbędzie się telewizyjna premiera „MTV Unplugged O.S.T.R. Autentycznie” (koncert został nagrany w lutym br., zapowiedziano wówczas powrót tego formatu po 7 latach).

Tym samym VIVA Polska znika z polskiego rynku po 17 latach (kanał wystartował w czerwcu 2000 roku). Nie bez znaczenia na decyzję nadawcy miały spadające z roku na rok wyniki oglądalności tego kanału. Z danych Nielsen Audience Measurement, że w okresie od 1 stycznia do 6 sierpnia 2017 roku VIVA Polska w każdej minucie oglądało średnio 4,5 tys. osób. Przełożyło się to na 0,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,32 proc. w grupie 13-29.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, ambasadorami MTV Music są Margaret i Dawid Kwiatkowski, którzy z okazji startu kanału zagrali fragmenty swoich hitów w nowych aranżacjach, do których powstały wideoklipy. Ich premiera odbędzie się 17 października, podczas live chatu z udziałem Margaret i Dawida, na fanpage'u MTV Music.

Polskie MTV Music jest kolejną lokalną wersją tego kanału - stacja nadaje w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Holandii oraz w Australii i Nowej Zelandii. Kanał jest w całości poświęcony muzyce, a w ramówce znajdują się pasma tematyczne z teledyskami. Muzyczna oferta MTV Music ma być uzupełnieniem rozrywkowych programów dla młodzieży oferowanych przez MTV Polska.

Wprowadzeniu MTV Music towarzyszy kampania reklamowa skupiona głównie na platformach social mediowych (Facebook i Instagram) oraz platformie YouTube.

Działania wprowadzające MTV Music na rynek zostały przygotowane wewnętrznie przez Viacom. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Viacom International Media Networks w Polsce ma w portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD.

Dołącz do dyskusji: MTV Music zastępuje VIVA. W ramówce „MTV Unplugged” i program newsowy Niny Cieślińskiej (wideo)

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil.
Polskie MTV Music jest kolejną lokalną wersją tego kanału - stacja nadaje w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Grecji, Włoszech i Holandii oraz w Australii i Nowej Zelandii.

MTV MUSIC w Grecji zostało zamknięte 11 stycznia 2016 r.
odpowiedź
User
Robert
Masło śmietankowe Masło
odpowiedź
User
gwiazdozbiór tv
kto to jest nina cieślińska?
odpowiedź