Müller wprowadza "smak, który płynie z mleka" (wideo)

Pod hasłem "Smak płynie z mleka" wystartowała kampania reklamowawprowadzająca markę Müller na polski rynek. Spoty promująceprodukty mleczne tego brandu mają formę animacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 16 lutego kampania reklamowa wprowadzająca na polskirynek markę Müller przebiega pod hasłem "Smak płynie z mleka". Wakcji wykorzystywanych jest kilka spotów promujących poszczególneprodukty tego brandu. Każda z tych kreacji ma formę animacji 3Dpokazującej świat mleka zamknięty w opakowaniu Müller.

Kreację kampanii, która obejmuje ogólnopolskie stacjetelewizyjne, przygotowała agencja TBWA\, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online