SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe Warsaw wypromuje nową sieć kawiarni Cofix

Pochodząca z Izraela sieć kawiarni Cofix (Cofix Group) wchodzi na europejski rynek, zaczynając od Polski. Obsługą marki zajmie się MullenLowe Mediahub i MullenLowe Warsaw.

Pierwszy lokal Cofix otwarto 4 lipca w Warszawie na Świętokrzyskiej 16. W Polsce marka promuje się hasłem „Czarno na białym”. Działania reklamowe objęły social media oraz OOH.

Komunikacją dla marki, po wygranym przetargu, zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe Mediahub.

Cofix powstał w Izraelu, gdzie jako pierwszy wprowadził koncept kawiarni ze stałymi cenami. Sieć z powodzeniem działa już na rynku rosyjskim. Teraz rozszerza działalność na Europę i Amerykę Południową.

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw wypromuje nową sieć kawiarni Cofix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl