Multimedia Polska: 40-proc. wzrost abonentów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Multimedia Polska w ub.r. powiększyła swoja bazę abonentów niemal o 100 tys. klientów. Najbardziej, bo aż o 40 proc. wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej operatora.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na koniec 2012 roku liczba klientów Multimedia Polska wyniosła ok. 827 tys., czyli o 14,23 proc. więcej niż rok wcześniej. Tak duży wzrost to efekt rozwoju organicznego sieci jak i przejęcia w ub.r. trzech innych operatorów - Stream Communications, Diany i Transmitela.

Liczba użytkowników korzystających z telewizji cyfrowej oraz IPTV wzrosła na dzień 31 grudnia ub.r. do 272 tys., czyli aż o 39,49 proc. Z kolei liczba klientów usługi internetowej poszła do góry w skali roku o 19,5 proc. do 478 tys., zaś liczba abonentów telefonii Multimediów wyniosła 285 tys. po wzroście o 4,4 proc.

Rośnie też popularność pakietów. Z Triple Play (trzy usługi) korzysta już 119 tys. klientów operatora, czyli o 12,3 proc. więcej niż na koniec 2011 roku. Double Play wykupiło natomiast  284,2 tys. abonentów (wzrost o 17,4 proc.).

Natomiast średnia liczba usług przypadających na abonenta Multimediów (tzw. RGU/abonenta) wyniosła na koniec 2012 roku 2,13, podczas gdy rok wcześniej było to 2,06.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK